Рекламации и връщане

Рекламация

На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от клиента. При явно несъответствие на получената стока със заявената, клиентът трябва незабавно да свърже с нас. Несъответствието се проверява по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който е получил клиента.

HOMY доставя голяма част от продуктите си с куриерска фирма до адрес на клиента. Ако при получаване на стока, тя е с нарушена или скъсана опаковка, рекламацията ще бъде уважена само в присъствието на куриера още при самото получаване на стоката. В този случай клиентът незабавно трябва да се свърже с нас на телефон: 0885 106 777 или е-mail: info@homy.bg и да уведоми за проблема. Рекламация се удостоверява със запис в товарителницата от получателя, в момента на получаване на пратката.


Връщане

Връщане на закупена стока може да бъде направено в рамките на 14 календарни дни след получаване на поръчката. Стоката се изпраща на адреса на фирмата във Варна, м-ст "Пчелина" №870, като разходите по транспорта се покриват от клиента. 

Възстановяването на сумата се извършва по банков път, след като стоката бъде върната със стокова разписка (касова бележка) и проверена от наш служител, само при условие, че не е нарушен търговския вид или цялостта на стоката, в съответсвие с разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП.

Сумата се възстановява на 100%, при условие, че поръчаната стока не е заявена с допълнителна услуга (изработка по индивидуална поръчка, претапициране, пребоядисване и др.). В случай на поръчка с индивидуални изисквания спрямо конкретната стока, при отказ, сумата се възстановява след калкулация на разходите за допълнителни услуги.

 
 
Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки